MD-TISSUE – REGENERACJA BIORUSZTOWANIA SKÓRY.

MD-TISSUE jest wyrobem medycznym poprawiającym zakres ruchu poprzez zapobieganie fizjologicznym procesom starzenia zachodzącym w TKANCE ŁĄCZNEJ.

Iniekcje MD-TISSUE mogą być podawane wyłącznie przez wykwalifikowany personel 5D Clinic w celu:
– Złagodzenia miejscowych dolegliwości bólowych związanych z ruchem.
– Zabezpieczenia przed wolnymi rodnikami.
– Przeciwdziałania fizjologicznym procesom starzenia się tkanki łącznej.
– Preparat może być stosowany również u pacjentów wymagających suplementacji kolagenu oraz miejscowego leczenia, hamującego procesy starzenia.

MD-TISSUE dzięki wyjątkowemu składowi, daje możliwość wykonania podstawowych zabiegów regeneracji skóry twarzy, szyi i dekoltu, jak również innych obszarów ciała takich jak dłonie, skóra brzucha, ud, pośladków czy kolan.
MD-TISSUE daje doskonałe rezultaty w leczeniu blizn i rozstępów nie starszych niż rok. Terapia umożliwia regenerację i przebudowę kolagenu w miejscu występowania uszkodzenia.

Wskazania
MD-TISSUE może być stosowany niezależnie lub w połączeniu z innymi wyrobami medycznymi z tej samej serii, w celu dostosowania leczenia do sytuacji klinicznej.
Brak zaobserwowanych przypadków nadwrażliwości na MD-TISSUE.

Ostrzeżenia i środki ostrożności
Niewielkie zaczerwienienie w okolicy wkłucia może wynikać z mechanicznego skutku wprowadzenia igły lub z reakcji skóry.
Podanie preparatu może wywołać takie objawy jak pieczenie/ ból w miejscu iniekcji, które ustępują zwykle samoistnie w ciągu 5-10 minut po wykonanym zabiegu.