MD-MUSCLE – MIĘŚNIE POD KONTROLĄ

MD-MUSCLE jest wyrobem medycznym stosowanym w celu ułatwienia poruszania się poprzez redukcję fizjologicznych zwyrodnień stawów i tkanek oraz równoważenie wszelkich uszkodzeń spowodowanych przez:
– procesy starzenia
– wady postawy
– współistniejące choroby przewlekłe
– uderzenia i urazy
– zanieczyszczenia

MD-MUSCLE jest wyrobem medycznym poprawiającym zdolność ruchową stawów. Do jego głównych oddziaływań leczniczych zalicza się:
– Efekt bariery
– Działanie smarujące
– Wsparcie mechaniczne przy podawaniu innych leczniczych substancji farmakologicznych.

MD-MUSCLE jest wyrobem medycznym, który może być stosowany przez wykwalifikowany personel w prywatnych i państwowych placówkach medycznych, aby:
– Wspomagać rozciągliwość mięśni
– Wzmacniać tkankę mięśniową w zaburzeniach związanych z wadami postawy
– Wspomagać funkcje ruchowe stawów
– Uśmierzać miejscowy ból, ból spowodowany poruszaniem się i wadami postawy

Ujędrnienie zwiotczałej szyi i dolnej części twarzy.
MD-MUSCLE w iniekcjach podskórnych do mięśnia szerokiego szyi na całej jego powierzchni (od linii łączącej kąciki ust z dolną linią uszu do linii obojczyków), łączy się z MD-TISSUE w iniekcjach śródskórnych na jednej wizycie – aby osiągnąć najlepsze rezultaty. Uzyskuje się w ten sposób zwiększenie tonusu mięśnia platysma, polepszenie struktury pokrywającej go powięzi oraz ujędrnienie skóry tej okolicy, co skutkuje znaczną poprawą wyglądu tej wrażliwej na upływ czasu części ciała.
MD-MUSCLE – działanie

MD-MUSCLE może być stosowany jako osobny zabieg, lub w połączeniu z innymi wyrobami medycznymi z tej samej serii, aby odpowiednio dostosować leczenie, w zależności od poprawy klinicznej.
Jeśli konieczne jest wsparcie macierzy tkanki łącznej, lub kiedy dąży się do spowolnienia fizjologicznego procesu starzenia, MD-MUSCLE może być stosowany w połączeniu z MD-MATRIX i MD-TISSUE.

Produkt może być również stosowany jako wsparcie mechaniczne w leczeniu następujących chorób:
– Leczenie bólu: ostrego, podostrego, przewlekłego
– Leczenie obszaru ciała, gdzie występuje ból rzutowany (w połączeniu z MD-NEURAL)
– Leczenie punktów spustowych (w połączeniu z MD-NEURAL)
– Zespół fibromialgii (w połączeniu z MD-NEURAL)Zapalenie skórno-mięśniowe.
Schemat podawania może być różny, w zależności od potrzeb indywidualnych.